dinsdag 30 juli 2013

Ootd + Notd | This And That


Omdat ik merk dat ik weinig tot bijna niks blog over fashion, besloot ik om wekelijks een outfit of today te doen. Omdat ik het toch altijd heel erg leuk vind om te maken! En ik wou er ook gelijk een nails of today bij doen, zodat je nog iets meer van mijn 'uiterlijk' van de dag kon zien. Een soort van At The Moment, maar laat ik niet mijn make-up zien, omdat ik meestal alleen maar eyeliner, mascara, foundation, etc. draag, en bijna nooit oogschaduw.





Als eerste dit super schattige topje met een katje erop. Hij komt van de H&M en ik ben er echt dol op! 
Hij zit super lekker en hij was heel goedkoop, hij was namelijk maar €9,95.


Mijn broekje komt van Inmocasa, wat een klein winkeltje bij mij in de buurt is, het zit nergens anders in Nederland. Helaas! Ik denk wel dat je soort gelijke broekjes kunt vinden. De prijs ervan heeft ik niet precies, maar het zou wel iets rond de 10 euro zijn geweest.


Als schoenen draag ik mijn witte all-stars, my addictiooooon. Ze passen overal bij en ik vind ze super schattig, ik weet niet precies hoeveel ze kostte. 


Ik heb deze ketting van mijn tante gekregen, volgens mij komt hij van de Primark. 
Ik vind hem echt suuuper lief, hij is heel subtiel en het maakt je outfit echt af.


In mijn haar draag ik een zwarte bandana van de Claire's. Kom ik weer aan hoor, met mijn Claire's.
Hij was heel budget, hij was namelijk maar €3,95.


Op mijn nagels droeg ik dit fel gekleurde framboos kleurtje, met de naam 'Funny Face'. Hij komt van Essie.


Lots of love,
Lola.

5 opmerkingen:

  1. Ahw wat een leuk kattenshirt haha, de ketting vind ik ook erg tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je short is echt geweldig!
    En de achtergrond van je blog is echt cute!
    Ik ga je volgen via bloglovin! Volg je terug? liefs.
    www.fashionskillsforyou.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stoere outfit en die Essie is prachtig!
    Neem ook eens een kijkje bij mij hihi;)

    BeantwoordenVerwijderen