vrijdag 16 augustus 2013

Review | The Body Shop Body Mist Vanilla


Ik ben nu alweer een tijdje thuis van vakantie en de reden dat ik een tijd niet heb geblogd is dat ik dus op vakantie was. Maar ik ben weer thuis, en ga dus gewoon weer door met bloggen. Toen ik op vakantie was ben ik naar de Body Shop geweest, en oh man, ze hebben zulke leuke producten. Na lang staan kijken en luchtjes proberen heb ik een body mist meegenomen, en vandaag ga ik hem reviewen!



Een body mist is eigenlijk een wat lichtere vorm van parfum. Ze ruiken vaak wat frisser, zitten in grotere verpakkingen en zijn vaak vrij goedkoop. Door dat de geuren minder sterk zijn, blijft het meestal wat minder lang hangen. Ik vind dit niet echt een nadeel, af en toe vind ik parfum toch net iets te sterk. 
Ik heb niet echt een sterke voorkeur voor een body mist of eau de toilette/ parfum, maar als het winter is gebruik ik wel liever een body mist.


Vanille is één van mijn favoriete geuren, en toen ik deze bodymist rook werd ik heel enthousiast. 
Het is een hele zoete en warme luchtje. Hij is ook wel fris, wat de geur helemaal afmaakt. 
Het zorgt voor verfrissing en het is nu een luchtje dat ik elke dag wel gebruik.


Ingredienten:
Alcohol Denat (69,9%), Aqua/Water/Eau, Parfum/Fragrance, Benzyl Benzoate ,Glycerin (glycerine) ,Coumarin, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool, Hexyl Cinnama, Vanilla planifolia (essentiële vanille-olie), Citral, Denatonium Benzoat.


Hij sprayt heel goed, heeft een lekkere geur en zorgt voor wat verfrissing. Ik ga zeker nog een body mist kopen van de body shop!

Lots of love,
Lola.

2 opmerkingen: