zondag 18 augustus 2013

Review | I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen


Ik heb altijd een beetje moeite met een goede eyeliner vinden. Ik ben best kieskeurig, de ene keer maakt hij geen mooi lijntje, de andere keer werkt hij niet fijn. Een paar dagen geleden kocht ik voor een klein prijsje deze eyeliner pen. Omdat ik benieuwd was en de pen zag er goed uit.




Ik vind de verpakking best leuk, redelijk simpel en iets aan de goedkope kant. 


De beloftes van de I Love Punk Jumbo Eyeliner Pen:

  • diep zwart
  • water resistent
  • smudge proof
  • longlasting
  • vrij van parabenen

Dit zijn twee swatches. De jumbo is écht jumbo, het is een vrij dikke punt. Maar je kan er gemakkelijk een wat dunner of een wat dikker lijntje mee maken. 


Op mijn linker oog heb ik de eyeliner aangebracht. Op de rechter zit niks.
Door de dikke punt moet je wel iets preciezer te werk gaan dan met andere eyeliners, maar je kan hier wel een mooie wing mee maken. Ik ben er heel enthousiast over, alleen ziet hij er op mijn ogen wat minder diepzwart uit dan op mijn hand.


Ik gebruik de stift nog geen maandenlang dus ik heb geen idee of hij snel uitdroogt of niet. Voor €2,59 maak ik me daar niet zo druk om, als hij een maand of twee mee gaat ben ik  tevreden. De werking van de stift is top, en hij doet niet onder voor duurdere eyeliners.

Lots of love,
Lola.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten