dinsdag 20 augustus 2013

De Liebster award!


Ik heb al een aantal keer over de Liebster award gelezen. Het houdt in dat je 11 vragen krijgt van de gene die jou genomineerd heeft. Vervolgens is het de bedoeling dat je (het liefst) 11 'kleine' blogs nomineert voor de award. Zo kom je ook weer andere blogs tegen. Ik ben genomineerd door Fae, en ik vind het een erg leuk idee!



De 'kleine' blogs die ik nomineer zijn:

1) Heleen - http://pandasandpeanutbutter.blogspot.nl/
2) Lotte - http://lottsofbeauty.blogspot.nl/
3) Juliette - http://juliettejasmijn.blogspot.nl/
4) Maartje - http://amessagefrommaartje.blogspot.nl/
5) Zoë - http://zoesodapop.blogspot.nl/
6) Shirley - http://smilewithshirley.blogspot.nl/
7) Loïs - http://loisfairytale.blogspot.nl/
8) Feebie - http://theperksofbeinganalternative.blogspot.nl/
9) Jonne - http://jonnesworld.blogspot.nl/

Het zijn er (helaas) geen 11, maar ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te nomineren. En ik vind dat ik nog wel aardig ver ben gekomen, haha.

De door Fae bedachte vragen zijn:

Favoriete Youtuber of celebrity? 
Mijn favoriete Youtubers zijn Bethany Mota (MacBarbie07) & Zoe Sugg (Zoella28039). Ook vind ik Teske de Schepper en Meredith Foster (Stilababe09) heel leuk.

Als je een ding aan jezelf mocht veranderen, wat zou dat dan zijn?
Dat zou denk ik niet iets van mijn uiterlijk zijn. Klinkt misschien heel arrogant, maar mijn uiterlijk is niet iets waar ik mezelf heel erg aan stoor. Hoewel mijn neus wel wat kleiner mag zijn, maar oké.
Ik denk dat ik iets meer lef aan mezelf zou geven, gewoon, omdat ik soms nogal verlegen kan zijn, haha.

Favoriet drankje?
Ik heb eigenlijk heel de tijd een ander favoriet drankje. Op het moment is het Cassis, wat ik altijd drink als ik bijvoorbeeld in een restaurant ben. Thuis drink ik het liefst Arizona.

Het leukste ding in je kamer?
Ik denk dat dat de kerstlampjes zijn die boven mijn bed hangen, omdat ik het een hel;le gezellige sfeer vind geven en ze staan elke avond wel aan. Lekker in bed liggen en lezen, ik hou van de vakantie.




Fijnste vakantieland?
Omdat ik alleen nog kan herinneren dat we elke vakantie naar Zeeland zijn geweest, en 1 keer naar Frankrijk, weet ik niet echt hoe andere landen zijn. Ik kies voor wel voor Frankrijk, omdat Zeeland niet heel bijzonder is.

Mooiste sieraad?
Ik heb niet echt een mooi sieraad, alleen gewoon leuke armbanden en ringen. Niets bijzonders, niet iets wat je echt 'mooi' kunt noemen.

Doe je veel aan je haar om het 'goed' te laten zitten?
Ik probeer zo min mogelijk mijn haar te stijlen/krullen dus daar besteed ik geen tijd aan. Ik doe er niet super veel aan, ik borstel het, soms een staart, knot, whatever. Als ik het los houd hoef ik er nog minder tijd aan te besteden.

Als je 10 minuten gratis mocht shoppen in een winkel, welke zou dat zijn?
Dat zou sowieso iets zijn zoals Forever 21, Urban Outfitters, of Brandy Melville. Omdat deze winkels (nog) niet in Nederland zijn, en ik de kleding die ze daar verkopen heel gaaf vind.


Favoriete film/serie?
Ik heb niet echt een favoriete serie, omdat ik gewoon niet instaat ben om er elke dag naar te kijken, haha. Maar ik vind de films Mean Girls en Pitch Perfect heel leuk.

Wat vind je heel vies?
Ik vind niet heel veel eten vies, zo'n moeilijke eter ben ik niet. Wat ik wel heel erg vies vind is hutspot. Gelukkig eten we dit vooral in de winter, dus het is nog uit te houden.

Wat voor verf/behang heb je in je kamer?
Omdat ik een aardig drukke kamer heb, met foto's, kleuren, en dingen, heb ik er voor gekozen om mijn muren gewoon wit te houden, anders zou alles wel heel druk worden.



Nu is het de bedoeling dat ik 11 vragen bedenk voor de mensen die ik genomineerd heb.
Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk beauty/fashion vragen te kiezen.

1) Wat is je favoriete mascara ooit?
2) Hoe zou je je eigen stijl noemen? 
3) Waar ben je het meest tevreden mee, qua uiterlijk en innerlijk?
4) Wat is de meest foutste ''make-up fout'' die je kunt maken?
5) Wat vind je het leukste aan make-up?
6) Wat is het duurste kledingstuk die je in je kast hebt hangen?
7)  Stel je moet de deur uit, maar je mag maar één oog product op doen, wat zou dat dan zijn?
8) Zou je het huis verlaten zonder make-up?
9) Welk kleding stuk wil je nog graag hebben?
10) Wat vind je van nep wimpers?
11) Waar shop je het liefst? 

Dit was het, ik hoop dat je het leuk vond! Ik vond het zelf wel heel leuk om te doen en de vragen te bedenken en ze te beantwoorden.

Lots of love,
Lola.

(Bron foto's: We Heart It en Google.)

3 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat ik ben genomineerd ! (: je hebt ook leuke vragen bedacht xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi! Ik heb een winactie op me blog staan, misschien vind je het wel leuk om mee te doen, liefs xx (:

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Proficiat met de nominatie, leuk om te lezen.

    BeantwoordenVerwijderen