donderdag 22 augustus 2013

Nail Art | Minions!


Iedereen kent ze waarschijnlijk wel: De Minions uit de film Despicable Me. Nu er een deel 2 komt van de film is de hype weer begonnen en ik doe er ook vrolijk aan mee. Laatst zag ik een hele leuke nail art van de Minions op We Heart It en ik wou het eens gaan proberen. Sorry trouwens voor mijn gebrekkige nagels, ze waren een hele tijd heel lang en nu zijn er een aantal afgebroken dus zijn ze niet allemaal gelijk. Maar oké, veel plezier naar het kijken van mijn tutorial voor deze schattige nagels!



Het eerste wat ik doe is mijn nagels ontvetten en de topcoat die ik er op had zitten eraf halen. Dit doe ik heel simpel met de Hema Dip & Clean Nail Polish Remover en mijn review daarvan kan je hier vinden.



Nadat ik basecoat heb aangebracht breng ik deze gele nagellak aan van de Hema, in nummer 19.
Ik vind het echt een vreselijke kleur voor op je nagels, maar geel is altijd handig voor nail art.




Als ik de huid van de Minions heb gemaakt gaan we nu een broekje maken, en ik vond deze van Catrice wel een geschikte kleur. De naam is 350 Hip Queens Wear Blue Jeans.





Ik heb de broekjes gemaakt door mijn nagels iets minder dan de helft donkerblauw te lakken, en ik heb weer met een lakje van de Hema het riempje gemaakt. Dat heb ik gedaan door telkens een rondje op het 'broekje' te maken, met 2 strepen ernaast. Heel simpel, maar ik vind het het wel afmaken. 




Omdat de Minions een heel leuk brilletje hebben heb ik aan de zijkanten van mijn nagels twee bruinen strepen gemaakt, met een nagellak die ik van Heleen heb gekregen. 


Toen heb ik met de dotting tool van de Kruidvat de glaasjes van de bril gemaakt, en ik heb geprobeerd ze niet allemaal even groot of breed te maken.

At last but not least heb ik de ogen gemaakt. Ik heb simpel weg witte stipjes in de glazen gedaan en daarna de pupillen gemaakt. Daarna nog een mondje en je bent klaar!

Ik heb trouwens voor al de kleine dingetjes, zoals de ogen, mond, etc. een satéprikker gebruikt, omdat ik niet in elke kleur dunne kwastjes heb. Dus als je geen dunne kwastjes voor een kleur hebt, kan je een satéprikker gebruiken. Het werkt misschien niet even handig, maar het is beter dan niks.

Lots of love,
Lola.

3 opmerkingen: