maandag 16 september 2013

Fashion | Outfit Of Today


Hey, dat is lang geleden! Ik heb al bijna een maand niks gepost, en ik kan nu wel heel veel excuses verzinnen maar die heb ik eigenlijk niet, ha. Maar ik ga weer beginnen met dagelijks bloggen, of in ieder geval een poging tot, haha.
Ik merkte dat ik de laatste tijd veel meer interesse had in fashion, dus leek het me wel leuk om weer eens mijn Outfit of Today the posten. Zoals ik al eerder zei ga ik dit weer één keer per week doen. Ik hou niet een bepaalde dag aan, maar ik doe het op verschillende dagen per week.




Ik droeg een wit topje met een strik-achtig iets erop, hij komt van de Only. Omdat het korte mouwen heeft en het daarvoor iets te koud was, heb ik een rood-zwart bloesje erover heen. Ik weet niet precies meer waar hij vandaan komt, maar zoiets kan je overal wel vinden. Forever 21, Vera Moda, H&M, etc, etc.


Als sieraad droeg ik deze ketting van de Claire's. Kom ik weer aan hoor, met mijn Claire's. Maar oké, het is een uilenketting die waarschijnlijk iedereen wel kent, hij is een tijdje heel populair geweest en het is nu wel een beetje over, maar ik vind hem alsnog heel leuk en draag hem aardig vaak.




Als riem heb ik deze bruine riem om met studs, volgens mij komt hij van de H&M, maar dat weet ik niet zeker. Ook dit kan je in de meeste winkels wel vinden. Ik vind dat het je outfit nog wat meer kan afmaken dus zoiets komt altijd goed van pas. Mijn broek komt van de H&M, en dit keer weet ik het ook zeker. Mijn broek is een soort van 'oud gemaakt' met gaten en kleurverschillen erin. Dus de gaten heb ik niet zelf gedaan, haha. Ik moet er eigenlijk bij de ene een lapje achterplakken, want het gat wordt anders iets te groot.


Voor schoenen draag ik deze All-stars die ook een soort van 'oud gemaakt' zijn. De kleur is op sommige plekken wat vervaagt, er zitten wat vlekjes op en wat gaatjes in, dit alles heb ik niet zelf gedaan hoor, haha. Dat vind ik een heel leuk effect geven, zoiets vind ik leuker dan hele nette schoenen.

Ik heb dit keer geen OOTD, omdat ik alleen een top-coat op mijn nagels had, van de Etos. Niet heel bijzonder dus!

Dit was mijn eerste blogpost weer, na een héle lange tijd, en ik ga gewoon weer door met bloggen! 
Ik krijg binnenkort ook een nieuwe camera, en die filmt in HD, dus er komen filmpjes/vlogs aan!

Lots of love,
Lola.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten