dinsdag 17 september 2013

Shoplog | Primark


Alweer een hele lange tijd geleden ging ik met mijn vriendin naar de Primark. Ik was van plan om gelijk daarna een shoplog online te zetten, maar het is niet gelukt. Vraag me niet waarom, maar het schrijven lukte gewoon niet. In dat soort dingen ben ik lichtelijk perfectionistisch. Maar oké, ik ga er nu alsnog een shoplog over maken, omdat ik toch wel een aantal leuke dingen heb gekocht.





Dan als eerste deze superleuke sloffen, die al helemaal winter-proof zijn! Ze hebben een heel schattig, winters printje en ze zijn ongelofelijk warm. Ik draag ze elke ochtend en avond, en het houden mijn voeten heerlijk warm.


Dan deze schooltas. Ik had hem al gezien in een aantal tijdschriften, maar dat was een blauwe met bloemetjes. Die hadden ze ook hangen, maar ik vond deze toch iets leuker. Hij is zwart met witte stippen, en er past aardig wat in. Ik gebruik hem voor school en ik vind het fijner om rugtassen te hebben dan handtassen, geen idee waarom.


Dan deze pyjama. Het is een koe, hoe leuk is dat? Op het shirt staat een koe en er staat onder mootiful, en dat is een woordgrapje, ha. En de broek is koeienvlekken en beide zijn super-super-zacht en warm. 
Ik gebruik het dus ook niet om in te slapen, omdat dat veel te warm is. 


Ook heb ik deze donkergroene muts gekocht. Hij is een soort van legergroen (op de foto lijkt het meer grijs) en vooraan zitten studs. Ook zit er een leuk bolletje op, wat de muts helemaal afmaakt voor mij, ha.


At last but not least heb ik deze strikjes en oorbellen gekocht. De strikje zijn zwart met witte stippen, bordeaux rood en één met een gekant stofje. Super cute! 
Dan de oorbellen, heel simpel en ik koos ze vooral voor de onderste rij, vooral de studs vond ik erg leuk.

Dit was mijn shoplog alweer, zoals je misschien al gemerkt had heb ik niks qua kleding gekocht, behalve de pyjama. Maar ik had mezelf beloofd alleen nog herfst/winter kleding te kopen, en helaas hadden ze dat nog niet bij de Primark. 
Ik wist de prijzen ook niet precies meer van alles, maar de prijs lag bij alles rond de €5/€10 euro, behalve de oorbellen en strikjes, die waren €1.50 en €2,-

Lots of love,
Lola.

1 opmerking:

  1. Leuke aankoopjes & heel leuk blog heb je ! ik volg je (:

    xo Lisa
    http://beautifulfashionlife.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen